Ray-Ban Aviator Essentials
briļļu zīmoli — Luxobaltic, augusts 6, 2010 13:42 | 2,037 skatījumi | Drukāt rakstuPagājušā gadsimta 20-tie gadi iezīmēja ievērojamu attīstību aviācijā. Kā rezultātā strauji auga gaisa satiksmes intensitāte. Tika ražoti jauni lidaparāti, kuri lidoja arvien augstāk un augstāk, tādējādi saskaroties ar augstuma radītām problēmām.
Lidotāji cieta no galvassāpēm un nelabuma, kuru radīja saules staru radītie atspulgi un lielie pārlidojumu attālumi.
1929. gadā ASV armijas ģenerālis MacCready aicināja Ray-Ban izstrādāt jauna veida aizsargbrilles, kuras nodrošinātu pilotu acu drošību, tās aizsargājot no atspulgiem, kā arī vienlaicīgi nodrošinot skaidru redzamību.
Kompānija pieņēma izaicinājumu, un guva panākumus izstrādājot saulesbrilles, kuras bloķēja lielu daļu no redzamās gaismas.
Tā sevi pieteica pasaules pirmās Ray-Ban saulesbrilles – ar zaļo pret-atspulgu lēcu.
Pirmais pārdošanas modelis plašākai publikai tika nodots pārdošanā 1936. gadā – klasiskā Aviatora forma plastmasas ietvarā. Sākotnēji briļļu nosaukums „Anti-glare” (pret-atspulgu) bija ļoti vispārīgs, un tika izvēlēts, lai iedvesmotu cilvēkus visā pasaulē ar jaunu produktu, kurš ir spējīgs bloķēt atspulgus un aizsargāt briļļu valkātāja acis no kaitīgajiem saules stariem.
Aviatora briļļu modelis acumirklī kļuva populārs, un ieguva nosaukumu Ray-Ban Aviator. Ray-Ban preču zīme tika reģistrēta 1937. gadā.
Aviatora modelis ir Ray-Ban zīmola kolekcijas sirds.
Šodien tas piedāvā veselu Aviatoru sēriju: klasiku, tehnoloģiskās inovācijas, radošo, dārgmetālus, zeltu, un ceļotāju!
Ray-Ban Aviators un rokenrolls vienmēr ir attīstījies līdz ar rokmūziķiem, kuriem Aviators ir neatņemama dzīves un skatuves tēla un sastāvdaļa. Septiņdesmitajos Ray-Ban Aviators un rokmūzika sasniedza briedumu, un šis satraucošais laiks īpaši sasaucās ar divām mūzikas grupām. Michigan’s Iggy & The Stooges skanēja kā neviens pirms tam, pateicoties blūza ritmiem un agresijai, kura iesildīja publiku. New York Dolls apvienoja Rolling Stones neatkarību no sabiedrībā pieņemtajiem priekštatiem ar meiteņu popu un glam-roku, radot jaunu mūzikas formu – punk un smagā metāla priekšteci.
Iggy and the Stooges (1973)
New York Dolls (1973)
Ray-Ban Aviator Essentials kolekcijas prezentācijas pasākumi, kuri tika organizēti Ņujorkas mūzikas hallē Williamsburg un Londonas klubā Scala šī gada maijā, sakņojas pagājušā gadsimta septiņdesmitajos. Abos pasākumos tika atklāta ekskluzīva fotogrāfiju izstāde, kuru ir veidojis pazīstamais rok-fotogrāfs Kevin Cummins.
Kevina fotogrāfijās, protams, ir atainota mūzika un Ray-Ban: The Virgins Ray-Ban Aviator Tech saulesbrillēs, The Big Pink Ray-Ban Aviator Ultra Gold saulesbrillēs un Ray-Ban Aviator Titanium saulesbrillēs, The Plastiscines Ray-Ban Aviator Metal Glide saulesbrillēs, We Are Scientists Ray-Ban Aviator Road Spirit saulesbrillēs un Free Energy Ray-Ban Aviator Craft saulesbrillēs.
“Šodien mēs dzīvojam nostalģiskā pasaulē -- uzsvēra Kevins. Manuprāt, klasiku nav iespējams radīt, vienkārši to nokopējot, tas ir garlaicīgi. Ray-Ban patiesi ir ieguldījis milzīgu darbu, radot šo Aviatoru sēriju: tā ir mūsdienīga un tajā pašā laikā tai piemīt īstenā klasikas garša. Kad šīs saulesbrilles uzvelk jauni mūziķi, Aviators izskatās ļoti mūsdienīgs. Visas mūzikas grupas, ar kurām mēs strādājām ir ļoti atšķirīgas un katra no tām reaģēja uz fotogrāfiju citādi. Tas atspoguļo saulesbriļļu raksturu: arī tās ir atšķirīgas. Visi mūziķi tās labprāt pielaikoja, -- noslēdza Kevin Cummins. – un izskatījās lieliski!”.
Klasiskais Aviators
Klasiskais Aviatora modelis kļuva par stila un dizaina ikonu, tas liecināja, ka mūžīgā saulesbriļļu leģenda ir dzimusi. Pakāpeniski Ray-Ban Aviators ir kļuvis par sieviešu un vīriešu būtisku modes aksesuāru.
Tāpat Ray-Ban zīmols simbolizē maksimālu saulesbriļļu valkātāja acu aizsardzību un vienlaicīgi sniedz iespēju veidot atšķirīgu stilu, ko pierāda Holivudas zvaigžņu piekrišana.
Metal Glide Aviators
Ray-Ban atkārto kulta modeli, šoreiz jau krāsu eksplozijā! Spilgtas, noteiktas krāsas uzsver oriģinālo un anti-konformista garu, kas ir zīmola raksturīgākā iezīme. Aviators ietērpts jaunās spīdīgās un jautrās krāsās ar dažādu toņu lēcām, pasvītro Ray-Ban unikālo un neatkarīgo raksturu kopš 1937. gada.
Craft Aviators ādas apdarē
Šajā kulta modeļa interpretācijā ir izmantotas brieža ādas detaļu dekorācijas briļļu tiltiņā un kājiņu beigās. Ray-Ban Craft līnija ir roku darba meistarības paraugs, svarīga Ray-Ban vēstures daļa. Ray-Ban vienmēr uzsver, ka šīs saulesbrilles ir veidotas individuāļiem, kuri ir drosmīgi savā garā.
Road Spirit
Aviators jaunā radošā izskatā – tas ir pievilcīgais Road Spirit modelis. Detaļas visapkārt Aviatora formai padara šo modeli jauneklīgāku un piemērotu tiem, kuri dod priekšroku vienmēr būt ceļā.
Titanium
Aviators, ražots no slīpēta titāna, kas garantē tā valkātājam izturību, elastību, maksimālu ērtumu un vieglumu. Šis modelis apvieno formas estētiku un materiāla komfortu. Paaugstināta līmeņa kvalitāte un polarizētās graduālās lēcas piešķir modelim unikalitāti.
Ultra Gold
Ray-Ban Ultra jeb zelta līnijas Aviatora ierobežotais izlaidums demonstrē uzlabotu dizainu, saglabājot modeļa klasisko formu, un bagātinot to ar jaunām, prestižām detaļām, kā arī ar progresīvo tehnoloģiju ieguldījumu: titānu, beta-titānu, tīru zeltu. Tas apvieno skaistumu un tradīcijas ar tehnoloģijām. Aviatora ietvars ir pārklāts ar 22 karātu zeltu, un piedāvā jaunas polarizētās P3 lēcas, kuras nodrošina visaugstāko kvalitāti un atklāj Ray-Ban Ultra sērijas tehnoloģisko kodolu.
Birkas: Aviator, briļļu zīmoli, Kevin Cummis, Ray-Ban
4 Komentāri