Persol un kino!

briļļu zīmoliLuxobaltic, jūnijs 28, 2011 16:44 | 511 skatījumi | Drukāt rakstu

Persol piedāvā ceļojošu filmu izstādi, svinot meistarības apsēstību stāstos, kas atrodama ikoniskos kino momentos. Turpmāk katru gadu Persol atzīmēs desmit nevaldāmas kaislības, cītīgas pētniecības un īpašu detaļu stāstus, kurus pārskatīs kino un modernās mākslas speciālists Michael Connor. Ekspozīcijas piedāvā apmeklētājiem iespēju apskatīt reti sastopamus artefaktus no dažādām ikonu kino filmām, kā arī ainu pētniecības piezīmes, skices un materiālus, ko izmantojuši pasaules labākie filmu veidotāji izstrādes procesā.

Filmu veidotāji šajā izstādē piedāvā dalīties ar tādu pašu autentiskumu un centību savā darbā, kā to piedāvā Persol ar rokām izstrādātajās Persol brillēs. Persol radītas 1917. gadā Turīnā (Ziemeļitālijā), un tāpat kā kino, ieejot savā pirmajā Zelta laikmetā, Persol saulesbrilles jau vairākas reizes spēlēja vadošo lomu starptautiski atpazīstamās filmās.

Persol ir šarma un elegances vēsture, izcilas izgatavošanas tradīcijas, stingrs Made in Italy kvalitātes un stila piemērs. Īsta starptautiskā stila ikona. Kino zvaigznes un šovbiznesa pasaule izvēlas Persol  to materiālu kvalitātes, elegantā dizaina un savas spēcīgās emocionālās pievilcības dēļ. Visas Persol brilles ir rezultāts rūpīgi izstrādātam dizainam un izgatavošanas procesam, iesaistot praktiskas iemaņas un tehnoloģiju, kā arī veidojot prasmīgu tradīcijas un mūsdienu sajaukumu.

George Clooney

Jessica Alba

Carolina Crescentini

Persol: 30 stāsti par meistarību filmās

Starp izvēlētajiem stāstiem atrodama arī Oskaru ieguvusī kostīmu māksliniece Milena Canonero, kas radījusi simtiem detalizēti izstrādātus tērpus Sofia Coppola filmā Marie Antoinette (2006), ņemot krāsu paleti no makaronu kastes. Persol izceltā apsēstība -- kostīmu dizains.
Direktore: Sofia Coppola / Kostīmu dizainere: Milena Canonero / Filmējas: Kirsten Dunst.

Persol atzīmē arī direktora Terry Gilliam skatījuma radīšanu filmā Brazil (1985), kā arī viņa cīņu ar ASV studiju, lai redzētu filmas izlaišanu un saglabātu tās nobeigumu. Persol apsēstība - direktora skatījums. Direktors: Terry Gilliam / Autori: Terry Gilliam, Sir Tom Stoppard, Charles McKeown / Filmējas: Jonathan Pryce, Kim Greist.

Nākamais stāsts -- nogurdinoša gatavošanās un centība, lai sasniegtu mākslu – godalgotie aktieri Robert De Niro (Taxi Driver 1976) un Sir Ben Kingsley (Gandhi 1982).

Taxi Driver izceltā apsēstība - aktiera tēlošanas metode.
Direktors: Martin Scorsese / Filmējas: Robert De Niro / Scenārija autors: Paul Schrader.

Sir Ben Kingsley / Gandhi
Apsētība -- tēlojums.
Direktors: Lord Richard Attenborough / Filmējas: Sir Ben Kingsley, Sir John Gielgud, Candice Bergen.

Viens no stāstiem izvēlēts nosaukuma dēļ -- nosaukuma dizainera amatā darbojies Saul Bassun filmu veidotājs John Whitney Sr, kurš pārkonfigurēja Otrā pasaules kara revolvera galvu tādā kārtībā, lai atdzīvinātu nopelnus guvušās Hitchcock filmas Vertigo (1985) hipnotiskās spirāles. Izceltā apsēstība -- nosaukuma dizaina māksla. Direktors: Sir Alfred Hitchcock / Nosaukuma dizaineris: Saul Bass / Grafika: John Whitney Sr.

Persol iedvesmo arī ražošanas dizainera Mark Friedberg tiekšanās pēc autentiskuma filmāThe Darjeeling Limited (2007). Ar Rajasthani amatnieka palīdzību tika uzstādītas divu braucošu vilcienu dekorācijas. Apsēstība -  ražošanas dizains. Direktors: Wes Anderson / Ražošanas direktors: Mark Friedberg / Filmējas: Adrien Brody.

Nākmaā izceltā apsēstība -- ausis. Skaņas komanda, kurā darbojas vīrs Alan Splet un sieva Ann Kroeber radīja sireālu trokšņu skanējumu David Lynch filmā Blue Velvet (1986). Direktors: David Lynch / Skaņa: Alan Splet / Skaņas mix: Ann Kroeber / Grims: Jeff Goodwin / Filmējas: Kyle MacLachlan.

Apsēstība var būt arī kastings - Federico Fellini leģendārās filmēšanās sesijas, kas piesaistītu vairāk 1,000 cilvēku pat vienai mazai epizodei kā La Dolce Vita.

Viena no lielākajām apsēstībām -- kino kā māksla. Direktora Julian Schnabel filmā The Diving bell and the Butterfly noteikts aptuvens cilvēka skatījums, kurš ieslodzīts pats savā ķermenī. Šis stāsts aizved mūs pie Elle Francijas redaktora Jean-Dominique Bauby, kas 43 gadu vecumā smagi cieta, kā rezultātā tika paralizēts viss viņa ķermenis, izņemot kreiso aci.

Martin Scorsese kino apsēstība, ļaujoties viņa episkajā filmā The Aviator (2004) atkārto tādu bilžu kvalitāti un krāsas kā Holivudas Zelta laikmetā. Bieži vien tik smalkā līmenī, ka tikai īsts entuziasts to spētu patiesi novērtēt. Persol saskatītā apsēstība - vēsturiskais autentiskums. Direktors: Martin Scorsese / Filmējas: Leonardo Di Caprio, Cate Blanchett, John C. Reilly.

Šobrīd Persol izstāde apskatāma Parīzē, plašāku informāciju meklējiet www.persol.com!

Sākot ar 20. gadiem Turīnā, Persol veiksmes stāsts turpinās līdz pat mūsdienām, papildinot to ar jauniem tehnoloģiskiem meklējumiem, stilistiskiem risinājumiem un optisko briļļu ietvaru uzlabošanu, pateicoties patentēto sastāvdaļu spēkam un prestižam. Meflectosistēma mazina kājiņu veidoto spiedienu deniņos ideālai briļļu nēsāšanai un pielāgošanai. Supreme Arrow ir nepārprotams Persol simbols un stila iezīme: eņģu stiprinājums ar bultu un kājiņām kā rotājums. Victor Flex ir elastīgs tilts ar trīs strīpu ievilkumiem, kas veidots no diviem tērauda asmeņiem, nodrošinot augstāku elastīgumu un pielāgošanos, kā arī tas ir estētisks Persol elements.

Persol vienmēr ir bijis priekšplānā, izvēloties un strādājot tikai ar labākajiem materiāliem, kas ražoti Itālijā. Celulozes acetāts, ko iegūst no kokvilnas materiāla, ir alerģiju neizraisošs materiāls, ko var izgatavot un pulēt dažādā biezumā. Persol lēcas ir izgatavotas no augstākās kvalitātes stikla. Pateicoties lēcu biezumam, kas ir tikai 1,8 mm, tās ir ļoti vieglas un ērtas. Neitrālā stikla lēcas ir izgatavotas no tīra sicīlija, kas testētas pa vienai, lai nodrošinātu estētisku un funkcionālu pilnību. Foto-Polar stikla lēcas nodrošina aizsardzību pret spilgtu gaismu kombinācijā ar polarizēto un fotohromatisko filtru, un tajā pašā laikā tās pakāpeniski paliek tumšākas, ja saules gaisma kļūst spilgtāka.

Birkas:

  • Dalies Facebook