LIVESTRONG fonds ir saņēmis vairāk kā piecus miljonus ASV dolāru ziedojumu Globālajā pretvēža cīņā no Oakley

Vispārējā veselībaBeāte Baranceva, jūlijs 30, 2010 16:00 | 744 skatījumi | Drukāt rakstu

AUSTINA, Teksasa, ASV –16.06.2010 – LIVESTRONG fonds šodien paziņo, ka ziedojumu atbalsts no Oakley kompānijas ir pārsniedzis piecus miljonus ASV dolāru, kuri iegūti, pateicoties katram Oakley LIVESTRONG™ saulesbriļļu un briļļu ietvaru pirkumam visā pasaulē.  Par katru LIVESTRONG briļļu pirkumu, Oakley ziedo divdesmit ASV dolārus LIVESTRONG fondam ar mērķi atbalstīt fonda misiju -- iedvesmot un dot iespēju dzīvot cilvēkiem, kurus ir skāris vēzis.

Oakley labdarības sadarbība ar LIVESTRONG fondu aizsākās 2007. gadā un turpinās arī šodien ar speciālo briļļu līniju LIVESTRONG, kas ļauj tās pircējiem parādīt savu dalību globālajā cīņā pret vēzi.  2010. gada Tour de France braucienā, LIVESTRONG fonda dibinātājs un valdes priekšsēdētājs, velisopēdistu čempions, kurš ir uzveicis vēzi -- Lance Armstrong valkā Oakley speciālās līnijas LIVESTRONG saulesbrilles.

Lance Atmstrong

Oakley priekšsēdētājs Colin Baden uzsver,

“Mēs esam sasnieguši šo nozīmīgo stūrakmeni mūsu vēsturē ar Lance Armstrong un LIVESTRONG projektu pateicoties neskaitāmiem klientiem, kuri ir iegādājušies  Oakley’s LIVESTRONG kolekcijas brilles, tādējādi atbalstot ar vēzi sirgstošos. Tas ir patiess gods būt daļai no šī tik svarīgā sasnieguma .”

Oakley LIVESTRONG kolekcija ietver Oakley Jawbone, Radar®, M Frame®, Flak Jacket® / Flak Jacket XLJ, Straight Jacket® profesionālā sporta saulesbriļļu modeļus; Scalpel™ un Fuel Cell™ aktīvā dzīvesstila saulesbriļļu modeļus; Wingspan™ un Transistor™ briļļu ietvaru modeļus.  LIVESTRONG līnija ir  atveidota LIVESTRONG krāsās – dzeltenā un melnā, un ar līnijas nosaukuma lāzergravējumu lēcu malās.

Tāpat Oakley.com vietne piedāvā “Memorial and Dedication Wall” sienu, kura ļauj ikvienam atzīmēt ģimenes locekļus un draugus, kurus skāris ir vēzis. Kopš tās atklāšanas ir piedalījušies vairāk kā  1,500 klienti.

Par LIVESTRONG

1997. gadā fondu dibināja vēzi uzveikušais velosipēdistu čempions Lance Armstrong. Fonda galvenā mītne atrodas Austinā, Teksasā, ASV. LIVESTRONG cīnās par 28 miljoniem cilvēku, kuri sirgst ar vēzi visā pasaulē LIVESTRONG sniedz atbalstu indivīdiem, piesaista finansējumu un līdzekļus, lai stimulētu jauninājumus; iesaista  kopienas un sabiedrības līderus veikt sociālās pārmaiņas. LIVESTRONG’s misija ir iedvesmot un dot iespēju dzīvot ar vēzi sirgstošajiem. To simbolizē dzeltenā kulta aproce. Vairāk informācijas www.LIVESTRONG.org.

Par Oakley

Kompānija dibināta 1975. gadā un tās galvenā mītne atrodas Dienvidkalifornijā, ASV. Oakley ir viens no sporta zīmolu līderiem pasaulē. Ar vairāk nekā 600 reģistrētiem produktu patentiem, Oakley nepārtraukti meklē problēmu risinājumus, iesaistot tehnoloģiskās inovācijas, un ataino šos izgudrojumus mākslā. Šī filozofija ir izveidojusi Oakley par vienu no pasaules sporta kulta zīmoliem, ar inovācijām, kuras ļauj pasaules klases sportistiem konkurēt visaugstākajā iespējamajā līmenī. Oakley ir slavens ar savām nepārvaramām lēcu tehnoloģijām kā High Definition Optics® (HDO®), kuras tiek pielietotas visās saulesbrillēs, briļļu ietvaros, kā arī slēpotāju maskās. Oakley ir paplašinājis savu vadošo pozīciju no pasaules līdera sporta brillēs līdz pat apģērbu, apavu un aksesuāru kolekcijām. Lai apmierinātu ikviena klienta vajadzības, Oakley piedāvā kā sieviešu, tā arī vīriešu līnijas profesionālā sporta un aktīvā  dzīvesstila mērķauditorijai. Oakley ir Luxottica Group filiāle. Vairāk informācijas www.oakley.com.

Birkas: , ,

  • Dalies Facebook