Viena izstāde, visi fakti: opti ir perfekts sākums

VirsrakstsEvija Barkāne, decembris 6, 2019 23:07 | 15 skatījumi | Drukāt rakstu

Opti ir lielisks veids, kā veiksmīgi uzsākt Jauno gadu visā plašājā optikas industrijā. Ja jūs to vēlties, tad 2020. gada 10.-12. janvāris ir laiks, kad ir jādodas uz Minheni, lai varētu baaudīt šo optikas dizaina izstādi, kura norisinsies 6 hallēs.

Brilles, kontaktlēcas, briļļu ietvari un saulesbrilles, refrakcijas un diagnostikas aparatūŗas, vajredzība, dažādi materiāli, dzirdes aparāti un audioloģija, salonu iekārtojumi, aksesuāri un izglītības iespējas- tas viss opti izstādē Minhenē (Fairground Munich).

“Tas ir ideāls gada sākums, apvienojot visu nozari, kas uz to skatās ar cerībām,” saka Dīters Dohrs, GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH priekšsēdētājs. Tas ir jūtams īpašā atmosfērā visās sešās izstāžu zālēs, kad uzņēmumi jaunajā gadā pirmo reizi prezentē savus jaunos produktus un top kolekcijas, bet optiķi, pircēji un kontaktlēcu speciālisti vēro gaidāmās tendences.

Piedzīvojiet jauninājumus, paplašiniet zināšanas

Tomēr, opti ir kas vairāk nekā zvaigžņu un jaunuzņēmumu produktu vitrīna un skatuve. Līdztekus jauninājumiem tehnoloģiju un dizaina jomā, opti piedāvā arī iespēju veidot nozīmīgus jaunus kontaktus un apkopot informāciju. “Tas ir tā, kā vajadzētu būt īstā izstādē: tiek atklātas inovācijas, kas nozarē ienes jaunu dzīvību,” saka projekta vadītāja Bettina Reitere. Papildus izstādes dalībniekiem, izstādē ir daudzi citi papildus piedāvājumi, kurus opti ievieš kopā ar saviem nozares partneriem. Tas ļauj apmeklētājiem paplašināt savas zināšanas, organizējot specializētās lekcijas opti FORUM, un ļauj izskanēt dažādiem ekspertu viedokļiem no visas pasaules. Tas ir būtiski, jo  šo Starptutisko optikas un dizaina izstādi apmeklē viesi no visiem kontinentiem.

Opti SHOWCASE ir interaktīva atklājumu zona hallē Hall C4, kura fokusējas uz industrijas top atslēgu: “Tai vajadzētu skatīties nākotnē, piedāvājot jaunas idejas un priekšlikumus,” skaidro opti projekta vadītāja Bettina Reitere. Viņa arī atklāj: “Pēc tik ļoti digitāla klientu ceļojuma attēlojuma opti 2019, šoreiz tā būs emocionālāka tēma.” Koncentrēšanās uz praktisko pusi nemainīsies: apmeklētājiem jāspēj tieši ieviest jauniegūtās zināšanas viņu biznesā un tādējādi arī pēc izstādes ir jāturpina gūt labumu no opti SHOWCASE..

Dohrs: “Paplašināšanās izstādei ir nākusi par labu”

Opti atkal notiks sešās zālēs (no C1 līdz C6). “Paplašināšanās 2019. gadā, pat ja tai būtu vajadzīgas augstākas izmaksas, ir devusi diezgan labu rezultātu,” ir pārliecināts Dīters Dohrs. Bija vairāk vietas. Jaunos izstādes dalībniekus, kuri jau bija gaidīšanas sarakstā, varēja integrēt, un izstādes iespaidīgie izstāžu stendi bija vēl efektīvāki. Opti spēja arī ņemt vērā vēlmi, lai vairāk teritoriju būtu pielāgota gājēju plūsmai, piemēram, ar plašākām ejām, atpūtas telpām un atpūtas zonām. Tieši tā tam vajadzētu būt opti 2020.

Jaunums:  2020, gada izstdē viesiem būs atvērta Entrance North-West un Entrance North-East. The north  ieeja tiks rezervēta vienīgi izstādes dalībniekiem un apkalpojošajiem partneriem. Maršruta autobusi no metro pieturām “Messestadt West” un “Messestadt Ost”, kā arī lidostas maršruta autobuss apstāsies pie ieejas ziemeļaustrumos. Pēc opti projekta vadītāja Bettina Reiteres sacītā, tas tiks ievērojami uzlabots, pateicoties jaunai ieejai, kas ieies C6 zālē: “Mēs esam ņēmuši vērā daudz vērtīgu ierosinājumu no daudzām diskusijām un sanāksmēm tirdzniecības izstādes laikā un pēc tās, lai varētu tās uzlabot nākamajā pasākumā. ”

Sadalīums izstāžu zālēm pa departamentiem paliek nemainīgs- briļļu rāmju ražotājiem zālēs C1 līdz C3. C6 zālē tiks prezentētas kontaktlēcu, IT, refrakcijas un diagnostikas, kā arī vājredzības stendi. Briļļu rāmju tehnoloģiju un mašīnēriju ražotāji savus izstrādājumus izstādīs C5 zālē. C4 zāles uzmanības centrā ir stacionārais oftalmoloģiskais bizness un zināšanu nodošana. Šī sadaļa ir saistīta ar veikalu aprīkojumu un dizainu, darbnīcu aprīkojumu / instrumentiem, tādām precēm kā briļļu auklas, ķēdes un futrāļi, kopšanas un tīrīšanas līdzekļi, vitrīnu skapji un displeji, kā arī visi piedāvājumi, kas saistīti ar mārketinga un biznesa aprīkojumu. C4 zāle pārstāvēs arī visu zināšanu nodošanas jomu, ieskaitot opti FORUM, opti SHOWCASE un opti CAMPUS, kur pārstāvētas oftalmoloģiskās izglītības iestādes.

Jauns tirgus palīdz tirdzniecības izstāžu sagatavošanā

Gatavojoties izstādei, palīdz jaunais tiešsaistes tirgus -- paplašināts izstādes dalībnieku saraksts opti vietnē. Šeit apmeklētāji pirms izstādes atradīs daudz informācijas par izstādes dalībniekiem un viņu izstrādājumiem, kā arī zāļu un stendu numurus un informāciju par viņu kontaktpunktiem. Ir arī uzlabota meklēšanas funkcija un iespēja izveidot sakarus un organizēt tikšanās pirms tirdzniecības izstādes sākuma.

Birkas: , , ,

  • Dalies Facebook