Minhene-Opti2020
Virsraksts — Evija Barkāne, janvāris 19, 2020 18:10 | 122 skatījumi | Drukāt rakstuOpti 2020 ir veiksmīgi noslēdzies, un rīkotāji to uzskata par panākumu. Kā saka paši izstdes rīkotāji -- 60 000 m² ievārījums, kas iepakots pēc jaunākajiem optometrijas un oftalmoloģijas standartiem, kurus pārstāv 605 izstādes dalībnieki no 39 valstīm. Šogad jaunā, stilīgā ieeja North-East un Entrance North-West noveda apmeklētājus rosīgajās zālēs. 28 000 tirdzniecības apmeklētāju no 93 valstīm šī gada sākumā ieradās, lai uzzinātu jaunākās optikas tendences un attīstību.
Laba pašsajūta jau pašā sākumā: tieši to opti 2020 piedāvāja saviem apmeklētājiem, tiklīdz viņi ienāca tirdzniecības izstāžu zālēs. Kārtējo reizi optikas saimes ikgadējā atklāšanas sanāksmē tika noskaidrots Opti un Vācijas kā tās atrašanās vietas nozīmīgums nozarē. To pierāda nedaudz palielinātais starptautisko viesu skaits.
Lielisks bizness opti 2020
Optikas un oftalmoloģijas uzņēmumi gadu sāka ļoti labvēlīgā gaisotnē: saskaņā ar nozares asociācijas Spectaris teikto, Vācijas rūpniecība var atskatīties uz veiksmīgāko biznesa gadu pēdējās desmitgades laikā, kad 2019. gadā ieņēmumi pieauga par 5,4%. Nozare ir oieredzējusi nepārtraukta izaugsme kopš 2011. gada. Labais biznesa klimats atspoguļojās gan no izstādes, gan no apmeklētāju puses: gandrīz divas trešdaļas izstādes dalībnieku veica darījumus, rezervāciju vai pasūtījumus izstādē, bet 92% no opti tirdzniecības apmeklētājiem šogad sniedza augstākās atzīmes.
Opti nozīme tā nacionālajiem un starptautiskajiem izstādes dalībniekiem un apmeklētājiem paliek nemainīga. Opti joprojām ir vissvarīgākais notikums DACH reģionā.
Josefs Mejs, nozares asociācijas Spectaris priekšsēdētājs: “Opti Munich 2020 bija labs pasākums. Lielākajai daļai no mums, tāpat kā iepriekšējos gados, bija daudz vērtīgu kontaktu. Uzņēmumiem, kuriem tas ir pasūtījumu gadatirgus, tas bija labs sākums jaunajā desmitgadē. Tagad mēs saskaramies ar izaicinājumu uzlādēt jauno Štutgartes atrašanās vietu komunikatīvi un emocionāli, jo pārcelšanās nepāra skaitļu gados ir neizbēgama, ņemot vērā situāciju nākotnē Minhenē. Bet mums ir pārliecība par zīmolu, opti komandu un izstdi DACH reģionā, kā arī tās nozīmīgumu pasaulei. ”
Papildus labiem biznesa darījumiem, esošo kontaktu uzturēšanai un sava tīkla paplašināšanai darba kārtības augšgalā bija arī turpmākās izglītības tēma. Opti FORUM, kas piedāvā telpas zināšanu pplašinšanai par visām optikas nozarei aktuālām tēmām, 2020. gadā piesaistīja vienmērīgu pūli. Kopumā trīs tirdzniecības izstāžu dienās vienu no 33 lekcijām apmeklēja 2900 apmeklētāju. Īpašu uzmanību piesaistīja lekcijas: “The Opportunities and Risks of Teleoptometry”, “Referral Marketing”, and “Facing the Challenge of MDR – What Do We Need to Do Before it Takes Effect?”
Vēl viens opti FORUM akcents bija BLOGGER SPECTACLE Award 2020 pasniegšana labākajam jaunpienācējam opti BOXES. 25 starptautiski briļļu un dzīvesveida emuāru autori- blogeri no vienpadsmit valstīm- izvēlējās jauno Londonā ražoto zīmolu Covrt Project Limited, ko dibinājis dizainers Marcello Martino. Arī man tā bij lieliska piereze strādāt kopā ar pieredzējušiem blogeriem, par ko saku lielu paldies Opti rīkotājiem.
Marcello Martino
Tomass Trukenkenrods, ZVA prezidents, rezumējot savus iespaidus par visu izstādi kopumā, teica: “No ZVA viedokļa opti 2020 bija ideāls desmitgades sākums un sniedza lielisku ieskatu gaidāmajās lietās. Atkal izstādes apmeklētāji varēja atrast visu nepieciešamo, lai gūtu panākumus kā tirgus dalībnieki. Neatkarīgi no iemesliem, kas noveda pie jaunās atrašanās vietas 2021. gadam: Man vissvarīgākais ir tas, ka visa nozares saime var sanākt vienā vietā. Es ļoti gaidu Štutgarti! ”
Štutgarte un Minhene: Viena izstāde, divas vietas
Kopš 2021. gada opti būs pārmaiņus divās vietās. Nepāra gados tirdzniecības izstāde notiks Štutgartē, sākot ar nākamo gadu no 2021. gada 8. līdz 10. janvārim. Iemesls tam ir tas, ka vietu Minhenē vairs nepiedāvā Messe Münchenm jo tajā pašā laikā tur notiek pasaules vadošā pasaules līmeņa tirdzniecības izstāde BAU, kā arī stratēģiska maiņa Minhenes izstāžu notikumu portfelī nepāra skaitļu gados.
Dīters Dohrs, Gesellschaft für Handwerksmessen mbH valdes priekšsēdētājs, saka: “Mēs visi bijām dziļi vīlušies dzirdot, ka atrašanās vieta Minhenē vairs nebūs pieejama mūsu vēlamajā laika posmā, jo nozare Minhenē jūtas kā mājās. Tirdzniecības izstāde nav jāpiesaista noteiktai vietai, taču vairāki kritēriji joprojām ir nepieciešami mūsu nozares panākumu nodrošināšanai, un tie tika koncentrēti, meklējot jaunu atrašanās vietu: Janvāra sākuma datums, dienu secība no piektdienas līdz svētdienai , saprātīgs montāžas un demontāžas laiks, lieliska loģistika un spēja uzrunāt spēcīgos izstāžu un apmeklētāju tirgus, pie kuriem opti ir pieraduši. Bez Minhenes visiem šiem būtiskajiem kritērijiem atbilst tikai Štutgartes izstāžu vieta.”
Bettina Reiter, opti projektu direktore un pati vairāk nekā 20 gadus darbojas gadatirgus biznesā, piebilst: “ Pieredzējušā opti komanda pārzina nozari, pārzina izstādi, un daudzus gadus organizē šo augsta līmeņa pasākumu. Opti arī turpmāk paliks Opti šajā jaunajā vietā.”
Stefans Lohnerts, pašreizējais Stuttgart Messe viesu pasākumu vadītājs un drīz vien arī rīkotājdirektors (attēlā pa labi), saka: “ Mēs esam ļoti pagodināti, ka opti izvēlējās Štutgarti kā otro vietu. Mēs jau ceram uz nozares uzņemšanu 2021. gada janvārī!”
Vairāk fotogrāfijas un stāstus meklējiet acīm.lv facebook profilā un Instagram profilā acim.lv .
Foto: “Photo: GHM”.
Birkas: bloggerspectacle202, opti, opti2020