Kas priecē acis šogad?

modeEvija Barkāne, februāris 2, 2014 19:37 | 3,112 skatījumi | Drukāt rakstu

2014. gada 30. janvārī  Luxottica Group, kas ir pasaules vadošais briļļu ietvaru un saulesbriļļu izstrādātājs, ražotājs un izplatītājs, restorāna Koya telpās rīkoja ikgadējo Luxottica Group pārstāvēto zīmolu 2014. gada pavasara/vasaras kolekciju prezentāciju.

Pasākuma gaitā bija iespēja uzzināt nākamā gada modes tendences, iepazīties ar tādu pasaulē pazīstamu zīmolu kā Emporio Armani, Giorgio Armani, Prada, Prada Linea Rossa, Persol, Versace, Tiffany, Polo Ralph Lauren, Ralph Lauren, Dolce&Gabbana, Ray-Ban, Burberry, Oakley, Vogue Eyewear 2014. gada pavasara/vasaras saulesbriļļu un briļļu ietvaru kolekcijām. Kā jua katru gadu, arī šogad bija unikāla iespēja pirmajiem apskatīt, pielaikot un nofotografēt vairāk nekā 200 dažādu veidu, krāsu un formu saulesbrilles un briļļu ietvarus, iegūt papildus informāciju un apskatīt modes namu video materiālus.

Kopumā var teikt, ka dizaineri jauās kolekcijas veidojuši balstoties uz atturīgu eleganci. It kā vienkārši modeļi, bet tos caurvij elegances pieskāriens, kas padara tos gaumīgus un lietojamus ikdienā.

Luxury klases zīmoli- Tiffany un  Bvlgari- saglabā savu karaliskumu un juvelierizstrādājumu būtību.

Tiffany briļļu kolekcija radīta, iespaidojoties no rotas lietu kolekcijas. Kolekcijā pārsvarā ir klasiskas un kaķacs formas, kurām eleganci un smalkumu piešķir sīkie ikoniskie simboli uz ietvaru kājiņām- Tiffany pearl, heart, key, kā arī Tiffany logo raksti, ar kuriem smalkāk jūs varat iepasīties oficiālajā Tiffany.com mājaslapā.  Ņujorkā – Tiffany & Co. prezentējot jaunumus 2013.gada rudens sezonas Tiffany kolekcijā, tika parādīti optisko ietvaru un saulesbriļļu kategorijās tādi juvelierzstrādājumu dizaini kā Tiffany1837™ no sterliņu sudraba, Tiffany Hearts®.

Pasaulē visiem zināmā brenda Bvlgari saknes meklējamas grieķu sudraba meistardarbu kultūrā, kā arī brenda dizains tiek pārņemts no tradicionālajām itāļu juvelieru skolām, kas nodarbojas ar antīko laiku mākslu. Uzsvars tiek likts kvalitātei un detaļu izsmalcinātībai. To izvēlēsies ikviens, kam patīk greznība, jo šīs brilles viennozīmīgi ir ekskluzīvas. Bvlgari čūska- gudrība, atdzimšana un vitalitāte. Video var redzēt, kā tradicionālie simboli tiek attēloti briļļu kolekcijās.

Giorgio Armani saglabā klasiskās vērtības, izmantojot veco modeļu atsvaidzināšanu ar jaunām detaļām. Pārsteidzošs un patīkams ir velveta materiāla pielietojums briļļu radīšanā. Kobinācijā ar Giorgio Armani zīmi uz briļļu kājiņas tiek radīts pārsteidzoša Giorgio Armani Gold edition līnija.

Arī 2014. gadā tiek turpināta 2010. gadā iesāktā “Frames of life” līnja.  Jaunums ir Round Clips, kas ir ērti tiem, kam nepieciešama redzes korekcija. Apaļie, klasiskie ietvari ir kombinēti ar klipiem (clips), kurus var uzlikt, kad nepieciešama aizsardzība no saules.

Ekstavagantās PRADA zīmola brilles pārsteidz ar savu atturīgo šarmu. Tieši tā to var nosaukt, jo, lai arī tās ir luksus, šarma un elegances iemiesojums, dizaineres radītās brilles ir kļuvušas pieejamas ikvienam. Tām raksturīgas taisnas līnijas, oriģinālas formas un praktiskums.

Protams, Prada vienmēr ir bijusi slavena ar jauno tendeņču un stila līderis, tāpēc arī šogad Prada turpina spīdēt arī ar šarmanto, dārgakmeņiem rotāto Prada Precious ORNATE un pieprasīto Baroque līniju.

Vispārsteidzošākā šogad ir zīmola Dolce&Gabbana piedāvātā kolekcija. To varētu nosaukt par sulīgāko šājā pavasara kolekcijā! Jaunāko Dolce&Gabbana ietvaru un saulesbriļļu modeļu kājiņas rotā Murano stikla mozaīka, kas ir īsts šedevrs un meistaru roku darbs.

D&G Mosaic

Dolce&Gabbana jau no pagājušā gada asociējas ar skaistām, krāsainām puķēm, tad nu arī šajā gadā turpina priecēt Flowers, Filigrana krāšņās kolekcijas.

Jaunums ir īpaši D&G veidotais daudzslāņu acetāts, kas rada ietvaru un saulesbriļļu kolekcijā dažādu krāsu variācijas.

Raplh Lauren kolekcijā klasiskais amerikāņu mantojums ir ikonisko un drosmīgo akcentu pielietojums. Kolekcijā sakombinēti zīmola tradicionālie elementi ar pilsētas ikdienas stilu. Jaunā sezonas aktualitāte ir plastikāta ietvaru kombinācija ar šaurām vai caurumotām metāla kājiņām, divkrāsainas dramatiskas jaunas formas un vintage profili.

Pavasara kolekcijai raksturīgi spīdīgi krāsotie ādas akcenti un košie zelta un sudraba toņi piešķir eleganci klasiskam aksesuāram, padarot to unikālu ar ikoniskā metāla kāpšļa akcentu, kā arī ar lāzeri iegravētalogo palīdzību uz ārējās kājiņu puses.

Polo Ralph Lauren kolekcijas mantojumu pauž ikoniskās svītras, drosmīgas formas, divkrāsu kājiņas (gan no iekšpuses, gan no ārpuses),  kas izgatavotas no divkrāsu acetāta bloka.  Polo kolekcijas nemainīgasi simbols- Polo spēlētaju krekliņu un karogu krāsas, kas atspoguļojas uz ietvaru kājiņām un Polo spēlētāja logo, kurš šogad guvis apjomīgumu un nav vairs plakans, bet gan vizuāli nedaudz uz āru.

Burberry pieturas pie nemainīgā angļu stila. Trench collection klasiskie toņi patiks arī mūsu atturīgo latviešu dvēselēm. Klasiskā treņča rūtis tiek attēlotas gan kājiņu iekšpusē, gan ārpusē, bet zīmola kvalitāti pauž ādas detaļas uz kājiņu uzgaļiem ( arī ši detaļa izstrādāta, ņemot vērā teņča pogu apdares).  Kā pozitīvu aspektu var atzīmēt to, ka plastikāta ietvariem un saulesbrillēm Burberry ir izvēlējies piestiprināt regulējamus deguna balstus. Tas nozīmē, ka Burberry derēs ikvienam- pat tiem, kam parasti plastikāta brilles neder.

Versace prezentē modeļu izlasi ar spēcīgu mūsdienu iedvesmu: sievišķīgi un drosmīgi profili sievietēm un izteiktas līnijas vīriešiem, abos saskatāmas būtiski Versace ikonu attainojumi. Signature motīvs ir prezentēts ar augstas kvalitātes zeltainu krāsu, kas izgreznoti ar detaļām no tādas pašas krāsas zeltītām metāla daļiņām. Vanitas kolekcijai uz kājiņas atrodams Greek key motīvs, kas izgreznots ar īpašu baroka stila zīmējumu kājiņu iekšienē, kas iedvesmu atraduši no Versace It bag somām.

Nezūdoša elegance, kas iedvesmu radusi no mistiskā un īpaši sievišķīgā filmu zvaigžņu šarma, šo saulesbriļļu modeli izgreznojot ar nepierastām tauriņveida līnijām. Papildus izgreznoti ar Greek key motīvu uz kājiņu ārpuses.

Emporio Armani šogad ir īpašas uzmanības centrā, jo tieši Emporio Armani ir īpašiveidota kolekcija  Soču Olimpisko spēļu dalībniekiem no Itālijas. Visām saulesbrillēm ir īpaša stiprinājuma siksniņa, kas ļauj brillēm ērti turēties un nepazust. Panorāmas tipa Emporio Armani vīriešu brilles iemīļos ikviens, kurš seko jaunākajām modes tendencēm un vēlās būt stilīgs arī sportojot.

Vēl viens jaunums ir īpašā gumijotā materiāla izmantošana gan briļļu, gan saulesbriļļu ražošanā. Pirmajā brīdī tās šķiet smagas un masīvas, bet patiesībā tās ir ļoti vieglas un caurumotās tehnikas izpildījumā šīs brilles pārtop ērtā ikdienas lietošanas variācijā. Spēcīgs vīriešu saulesbriļļu modelis. Dizains ir noteikts un iedvesmots ar inovatīvām ražošanas metodēm, materiāliem, kas ir daļa no Emporio Armani 2013./2014.g. rudens/ziemas kolekcijas. Plats un kvadrātveida rāmis, izgatavots no plastikas materiāla, ar gumiju un perforācijas efektu, radot metropolītu izskatu, kas lieliski noslēgts ar saskaņotas krāsas gumijas auklu, kas ieskauta metāla tīklā. Brilles pieejamas gumijas krāsās: melna, pelēka, petrolejas toņa zaļa un ķieģeļu sarkanā.

Savukārt, tieši no modes skates mēles, modelis EA4022B  ir iespaidu radis no Emporio Armani sieviešu rudens/ziemas modes skates kolekcijas. Briļļu frontālā daļa sastāv no vienas lēcas ar maskas formu, radot vieglu iespaidu ar pasteļtoņu krāsām. Ar dārgakmeņiem izrotātas kājiņas, izcilas un ieapaļas, izgreznotas ar Swarovski kristāliem un dārgakmeņiem, radot austrumu iedvesmas motīvu. Kajal brilles pieejamas trīs krāsās: rozā, gaiši zilā un bāli zaļā krāsā.

Turpinot tēmu par Sočiem, ir jāpiemin, ka mūsu riteņbraucēji, kas devušiem uz Olimpiskajām spēlēm ar riteņiem (Pedal for no medal), arī izvēlās OAKLEY- viens no līderiem pasaulē, kas pazīstams ar perfektu lēcu kvalitāti un funkcionalitāti. Tās ir tipiskas sportistu un aktīvu cilvēku brilles- ērtas, izturīgas un funkcionālas kā saulesbrilles, tā arī optiskāsbrilles. Košās Frogskins arī šī gada pavasarī priecēs acis vēl jaunos toņos. Aerodinamiskāks kļuvis M2Frame modelis.

Pārdotākais zīmols Baltijas valstīs- VOGUE velta savu ietvaru un saulesbriļlu kolekciju dinamiskām, ziņkārīgām sievietēm, kas uzdrīkstas un vienmēr seko labākajam, kas izsaka viņu personības. Viņas ir lietas kursā par jaunākajām modes tendencēm, dievina elegantas detaļas, kas vienmēr redzamas Vogue stilā. Šis stils ir padarīts vēl unikālāks ar maigi sievišķīgu kolekciju, kas ietver Style Blooms– brilles romantiskam un dabīgam garam. Maigas, sievišķīgas krāsas, pastiprinātas ar opāla efektu un īpašas ziedu detaļas, kas redzamas uz kājiņām, dod dzīvību Vogue zīmola būtībai, kas ir mūžam svaiga un rotaļīga. Jaunā kolekcija parāda modeļus, kas seko jaunākajām modes tendencēm un spēcīgāk izteiktas ar ekskluzīvām detaļām. Caurspīdīguma efekts un jaunās opāla toņa krāsas ir ideālas, lai izceltu burvīgo profilu šīs kolekcijas modeļos. Jaunā In Vogue līnija ir Liquid Light motīvs, kas spēlējoties ar 3 krāsu metalizētiem efektiem, no zaļa, sarkana un zila, rada augstas tehnoloģijas apstrādi un meistarību, lai raditu futūrisku, metalizētu efektu un eleganti matētu apdari. Atkal jau Vogue prezentē sievišķīgu stilu, kas saskan ar mūsdienu sievietes izsmalcināto garu. No romantisma ar maigām krāsām un Style Blooms ziedu dekorācijām, kas ideāls sievietēm un jaunām meitenēm, kas meklē svaigu un delikātu izskatu, līdz par modernam un rotaļīgam In Vogue stilam,kas radīts sievietei, kas vienmēr ir gatava atklāt jaunāko, ko mode var atklāt, un mūsdienīgai un izsmalcinātai gaumei Casual Chic stilam, kas radīts jaunām un modei sekojošām sievietēm, ar tam piešķirtu modernu un universālu pieskārienu un īpašas oriģinalitātes enerģiju.

STYLE BLOOMS

IN VOGUE

CASUAL CHIC

Vogue neatpaliekot no Luxury klases zīmoliem, arī savā mainīgajā fashion kolokecijā ievieš šārmu un eleganci ar Swarovski kristālu palīdzību.

Arī Vogue vīrietis ir moderns un ielaiž savā dzīvē jaunākās modes tendences.  Rodot iedvesmu no shabby chic industriālā dizaina, šī jaunā VOGUE MAN kolekcija atsauc atmiņā vintage stila atmosfēru, ko izgrezno jaunas sastāvdaļas, īpaši augstas kvalitātes materiāli un drukāti motīvi uz kājiņu iekšpuses, īpašam oriģinalitātes pieskārienam. Stils, kas īpaši parāda mūsdienu vīrieti, īpaši fokusētu uz modi un jaunākajām modes tendencēm, noteikts ar pilsētniecisku garu un detaļām, kas palīdz atklāt galvenos uzsvarus, tādus kā matētās krāsa, kas ir šīs sezonas neatņemama sastāvdaļa vai arī skaistās detaļas, kas sastāv no ieravēta „V“ logotipa, akcentējot vīrieša raksturu, kas ir tipiska šai kolekcijai.

Pavasaris sāksies jaunās krāsās arī Ray-Ban zīmolam, kurš ir plaši pazīstams pasaulē, To var raksturot ar diviem galvenajiem vārdiem- kvalitāte un ikona. Ikonas iemieso sevī tādas vērtības kā autentitāte, drosme, mīlestība pret izaicinājumiem.

Ideāls sabiedrotais aktīvam dzīvesstilam un mūsdienīgam izskatasm, ir Ray-Ban nākamās vasaras jaunie dizaini, jaunās krāsas, kas ir papildinātas ar tehniskiem atklājumiem un izaicinošiem materiāliem, lai tās padarītu īpaši ērtas valkāšanai. Kolekcija radīta jauniešiem un tiem, kas tiecas pēc jaunām dvesmām, lai iekļautos pasaules vispieprasītākajā modē un dzīvesveidā.

Ray-Ban jauniešu modeļi ERIKA un CHRIS ietērpti pārsteidzoši košās samta “ādiņās”, ir viegli un izturīgi. Trešais Jungster modelis- JUSTIN- veidots no īpaši viegla un izturīga materiāla un jau uz šo brīdi ir 4. pārdotākais modelis.

Liteforce materiāls ir unikāls ar to, ka ir ļoti viegls un tik izturīgs pret augstām temperatūrām, līdz ar to, no šī materiāla ir iespējams veidot daudz plānākus plastikāta ietvarus. Joprojām turpinās karbona materiāla popularizēšana, un šajā gadā ietvaru kājiņām ir jauns veidols- 3 Dimensionāls izskats. Kājiņas vairs nav plakanas, bet formīgas un daudz stabilākas, saglabājot elasticitāti.

Ikoniskie modeļi- Wayfafer un Aviator ieguvuši jaunu veidolu. Krāsas būs aktuālas arī šogad. Wayfafer pārsteidz ar ekskluzīvo ādas veidolu- pieejams melnā un brūnā krāsā, savukāet, Aviator lāsītes pirmo reizi ir ietērptas acetāta ietvarā, kas kombinācijā ar tādas pašas krāsas lēcām rada jaunu revolūciju.

Ray-Ban Wayfafer Urban Camouflage no jauna izgatavots klasiskais Wayfafer modelis pilsētnieciskās vides radītajām modes tendencēm un pārvērsts aksesuārā, kas iekaro jebkuru sezonu. Jaunais Ray-Ban Wayfarer Camouflage domāts tiem, kas vēlas būt pamanāmi, par spīti kamuflāžas būtībai – maskēties.

Frontālā daļa ir no matēta acetāta un ir pilnīgi parasta, bet pagriežot galvu uz sāniem, paveras apbrīnojami skaistas kājiņas, kas ir klātas ar īpašu kamuflāžas krāsās radītu audumu. Kājiņu iekšpuse ir tādā pat krāsā, kā frontālā daļa, uz kājiņu gala atrodams Urban Camouflage logotips. Pateicoties īpašajai apstrādei, audums ir izturīgs gan pret ūdeni, gan svīšanu. Urban Camouflage mini kolekcija pieejama 6 dažādās krāsās. Zila priekšpuse ar debeszilām, zili-zaļām kamuflāžas krāsas kājiņām un pelēku spoguļlēcu. Miitāri zaļa frontālā daļa ar zaļām-sarkanām-brūnām kamuflāžas krāsas kājiņām un kristāla brūnu gradientu lēcu.

Lielisks papildinājums pieaugušo kolekcijai ir Ray-Ban radītā bērnu kolekcija, kura ļauj bērniem līdzināties viņu vecākiem. Klasiskās Aviator ar dažādu krāsu spoguļpārklājumiem un Clubmaster minimodelīši rada veselas Ray-Ban fanu ģimenes.

Šķiet, ka pavasaris var tuvoties vēl straujāk, jo saulei būs gatavs ikviens!

Paldies Luxottica par piedāvāto iespēju ieskatīties nākās sezonas aktualitātēs. Šis skaistums spēj apburt ikvienu!

Birkas: ,

  • Dalies Facebook