Frames of life!

modeLuxobaltic, jūlijs 23, 2013 16:10 | 209 skatījumi | Drukāt rakstu

Itāļu brends Giorgio Armani uzsācis jaunu reklāmas kampaņu 2013. gada pavasara/vasaras kolekcijas Frames of Life popularizēšānai. Filmēšanas darbi noritēja kādā mīlīgā, mazā kafejnīcā pilsētas centrālajā laukumā, kurā sasaistās dažādu cilvēku dzīves stāsti.

Stāstu galvenie varoņi ir rakstnieks Lūkass, kura rakstu darbs tikko nodots izdošanai; bārmenis Karloss, kurš aizraujas ar kino; violončelliste Ņina, kura meklē pirmo nopietno darbu; jauns un ietekmīgs arhitektu pāris- Lusija un Adrians. Visu šo varoņu stāstu, emociju un sapņu redzējums sasaistās un veido aizraujošu kampaņu Frames of life! Katrs kadrs, gluži kā uzmanīgs skatiens, viens no nozīmīgākajiem šo varoņu dzīvē, atklāj mums viņu raksturu un vēsturi.

Brilles kļūst par galveno detaļu, kas palīdz veidot priekšstatu nenovecojošo dizainu, kas tiek iemūžināts arī mazos video klipos.

Uz doto mirkli Giorgio Armani Group ir viens no līderiem līderiem modes un aksesuāru pasaulē, kura paspārnē ir 5700 darbinieku un 12 fabrikas. Korporācijas izstrādā, ražo, izplata un pārdod tādus modernus un prestižus izstrādājumus kā apģerbu, aksesuārus, brilles, pulksteņus, juvelierizstrādajumus, kosmētiku, smaržas, kā arī mēbeles un dizaina izstrādājumus- Giroio Armani Prive, Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Collezioni, AJ/Armani Jeans, A/X Armani Exchange, Armani Junior, Armani/Casa. Ekskluzīvo preču tirgus sastāv no 751 veikaliem visā pasaulē, kas pieder gan korporācijai, gan privātām personām: 89 Giorgio Armani saloni, 3 Giorgio Armani Accessori, 2111 Emporio Armani veikali, 42 Armani Cellozioni veikali, 253 Armani A/X Armani Exchange, 33 AJ/Armani Jeans, 2 AJ Accessori, 21 Armani Junior veikali un 36 Armani/Casa veikali 46 pasaules valstīs.

Birkas: ,

  • Dalies Facebook

3 Komentāri

    Tavs komentārs par rakstu