Opti2019
Virsraksts, mode — Evija Barkāne, novembris 26, 2018 21:01 | 149 skatījumi | Drukāt rakstuOpti ir starptautiskā optikas industrijas un modes izstāde, kas tiek organizēta katru gadu un aptver tādas produktu grupas kā briļļu ietvari, lēcas, kontaktlēcas, saulesbrilles, brilles bērniem, sporta brilles, aksesuāri un tīrīšanas līdzekļi, redzes pārbaudes un ārstēšana, iekārtas un aprīkojums, instrumenti, komponentes, IT risinājumi, veikalu iekārtojums, mārketings un pārdošana. Kopumā izstāde sniedz pārskatu par inovatīviem produktiem, materiāliem un risinājumiem, informē par jaunākajām modes tendencēm, tehnoloģijām un instrumentiem optikas nozarē. Gan pasaules nozīmīgākie optikas nozares uzņēmumi, gan mazi dizaina preču ražotāji, gan arī pavisam jauni start-up uzņēmumi izmanto opti platformu, lai prezentētu nozares pārstāvjiem jaunākos sasniegumus optikas industrijā un informētu tirgotājus par jaunās sezonas modes tendencēm.
Līdz šim lielākā OPTI izstāde notiks no 25. -- 27. janvārim Minhenes izstāžu centrā, aizņemot jau 6 halles – C1 – C6 un pulcēs vienuviet ap 670 dalībniekus, 28 500 apmeklētājus no vairāk nekā 40 pasaules valstīm. Šī ir lieliska iespēja ikvienam redzēt mazliet vairāk nekā viņš redz ikdienā, jo izstādē katru gadu pieaug jauno dizaineru skaits ne ikai no Eiropas, bet no visas pasaules. Te ir redzama atkāpe no tradicionālā optikas sortimenta, kā arī ir lieliska iespēja apgūt kaut ko jaunu optikas jomā, jo bieži vien mūsdienu klients ir zinošāks par optiku darbiniekiem- ja runājam par jaunākajām pasaules modes tendencēm un jaunumiem!
Jau kārtējo gadu izstādi papildina plaša informatīvo un tematisko pasākumu programma, aptverot tādas tēmas kā: Digital Solutions + FUTURESHOP: inovācijas un viedi risinājumi; !HOT- & YES!-Area: jaunākais briļļu modē, dizaineru tikšanās vieta; opti boxes: optikas industrijas avangards un start-up piedāvājums.
Paralēli izstādei visu trīs dienu garumā jaunajā izstāžu hallē C4 speciāli ierīkotā konferenču zonā notiks opti forums, kurā tiks piedāvātas starptautiski atzītu speciālistu lekcijas un diskusijas par redzi, vājredzību, brillēm, par jaunākajām tendencēm optikas produktu virzīšanai tirgū un tirdzniecības organizēšanu. Tā ir lieliska tālākizglītības iespēja optometristiem un optiķiem. Visi referāti un uzstāšanās tiks sinhroni tulkoti angļu valodā. Izstādes apmeklētājiem ieeja forumā ir bez papildus maksas.
Zemāk minēšu dažus tematus, kuri tiks prezentēti un iespējams būtu noderīgi ikvienam optikas darbiniekam:
Which customers buy where: “Persona” in optometry
The development of the so-called “persona” helps the optician to concentrate on the relevant customers and thus to to use digitisation for the purposes of targeted marketing.
Alexa, take care of it! -- How we will shop in the future
To what extent are online commerce, IT and artificial intelligence changing the ways of optometry?
Interview and discussion: Design trends in the optical sector
In a conversation with presenter Moritz Küffner, Dieter Funk from FUNK International gives exclusive insights into future trends regarding the field of eyewear design.
Interview and discussion: Design trends in the optometry sector
Pilnu programmu varat atrast: http://www.opti.de/en/visitor-centre/programm/?no_cache=1
Tāpat 2019. gadā tiek turpināts projekts: BLOGGER SPECTACLE , kurā tiek aicināti aptuveni 20 modes un briļļu blogeri no Eiropas, lai izveidotu kompetentu žūriju un noteiktu galvenos TOP7 ražotājus. Opti izstādes laikā blogeri vēlreiz iepazīstās ar Opti BOXES dalībniekiem, kuriem ir isepēja 120 sek laikā sevi prezentēt un iegūt BLOGGER SPECTACLE balvu.
BLOGGER SPECTACLE 2018 balvu ieguva fantastiskā Nina Mûr
Visiem interesentiem iesaku apmeklēt Opti mājaslapu, kura ir aprakstīta gan biļešu iegāde, gan -- kā tikt uz izstādi, gan iespējamās dzīvošanas iespējas: https://www.opti.de/